Devil

Devil

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 6
بازدید ماه : 83
بازدید کل : 23863
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1




نظر سنجی

تونظر سنجی حتما حتما حتما حتما حتما حتما شرکت کنید



نظرات شما عزیزان:

سوگل
ساعت16:37---1 مهر 1391
اقای محترم تو دوست داری به ناموست دست درازی کنه یا بگیره کتکش بزنه یا ویسکی بده خوردش که حال خودش رو نفهمه من خودم 1ماه شیطان پرست بودم اما اشنایی با سید علی منو ادم کرد امیدوارم تو هم بفهمی چی میگم

سروش
ساعت1:46---15 بهمن 1390
آیا می دانی چرا خداوند شیطان را از درگاه خود راند و برای همیشه او را طرد کرد؟
چون فرمان خدا را برای سجده ی بر انسان اطاعت نکرد.
اما بی وفایی برخیث آدمیان را بنگر که در برابر خدا سجده نمی کنند و حلقه ی بندگی شیطان به گردن می آویزند!
رسول خدا(ص) می فرماید:خدا به چنین انسان هایی خطاب می کند :

من به خاطر تو شیطان را طرد کردم .اما تو او را دوست خود گرفتی و به اطاعت او درآمدی؟
دوست خوب من درست و حسابی تحقیق کن ببین ارزش داره خودتو با شیطان می خوای مقایسه کنی....
به وب منم سر بزن


یه ایرونی
ساعت1:16---15 بهمن 1390
پسر جون راهی و که انتخاب کردی به کلی غلطه ....
از خدا بترس
انسان اشرف مخلوقاته و شیطان به همین دلیل از درگاه خدا رانده شد چون ما از اون برتر بودیم ولی اون قبول نداشت و به انسان تعظیم نکرد و از اون وقتی که از درگاه خدا رانده شد قسم خورده که سعی بر این خواهد داشت تا همه انسانها رو از راه راست به در کنه...
بعد اینا ما عقل داریم و عقل سلیم هم اینو میگه که با دیدن مستندات شیطان پرست ها باید متوجه بشی که این افراد خدا رو از یادشون بدن به عبارت دیگه خدا اونارو از یاد برده...
دادش جون ارزش خودتو بدون ما یه ایرونی هستیم و خودتو قاطی این خیوانات رانده شده نکن...
موفق باشیhttp://www.loxblog.ir/images/smilies/smile%20(25).gi f


امیر
ساعت10:35---14 آذر 1390
سلام

وب خوبی دارید خوشحال میشم به وب من بیایی اگه خوشت اومد از قسمت تبادل لینک حتما لینک کن تا لینک بشی/ راستی تو وبم چتروم داره میتونی از قسمت[copy this]کد چتروم رو تو وبت کپی کنی تا تو وب تو هم چتروم داشته باشه منتظرتم خوش باشی http://www.amirana.lxb.ir


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: hamid satan تاريخ: چهار شنبه 6 مهر 1398برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید این وب درمورده فرقه های شطان پرستی هستش که خودم یه کوچولو بعضی از افکارشونو قبول دارم البته یه کوچولو ها درضمن حتمت حتما حتما حتما حتما تو نظر سنجی شرکت کنید

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to devilish.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com